[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-05-08

Best Tak Kos Aku..??

Dah dua minggu lebey aku tinggal kn utm…tp mcm baru je smlm aku g maen bowling yg 2hengget kat skudai parade with ‘kwn’ n de geng…sue, dayah n yani la tu…ktrng ni mmg jarang berenggang especially mase da last2 ni…ha, 1st of al, Alhamdulillah la sbb ktrng sume Berjaya memperabehkn pembelajaran secare total sem ni….n nati bulan 9, da bole konvo…inshallah….


Slama x hapdet blog ni, mcm banyk gle nk hapdet d tambh pulak ngan gambr2 yg da semakin menimbun menunggu giliran untk d upload kn….so skunk ni, kte cite pasal pembelajarn yg baru abes 2…eh, bukn nk ajar matepelajarn calculus ke, thermo ke, solid ke eh….cume nk share la kn ape yg besh n tak, slame staun nk prabeh sem yg agak ‘saket’ ni smp ke tulang hitam….org ckp, kalo smp ke tulang itam tuh, mmg saket yg amat la…org kate la..…aku taip jer….ermm kenangan ktrng, mmg la banyk yg amat walao sesingkat cume kite menjadi ‘sahabat’ dalam erti kata sebenar….


Mcm mane nk mula eh??dah mcm serabot kepale aku yg dah x serabot mane ni ble idea dtg berduyun2 tiba….sbelom dok bwat projek ni, xder pulak idea nk dtg…haish….tp mmg lumrah la kalo kite bwat kije yg kite x brape minat…ye…aku x brape nk minat ekceli nk men’design’ kn sumting…n skunk ni aku da brani la nk kate yg aku semmmgnyer x minat bab2 nk design…yang paling aku minat, apabila da kua final design…especially bab bwat 3d modeling…ha, bab bwat model pon aku x suke….nyampah pon ade…so, aku gak bengang la ble ade ansir2 luar yg kate ‘rindunye nk bwat model…’…aduhh…geram yg amat….kite ni, kalo bole, xmo la bwat model a.k.a bergelumang ngan putty yg mmg kalo d tapis paru2 ni, da berlapis2 da tahap habok putty tu….d tambh pulak waktu2 emo yg agak maxima tyme 2…


Oke la…da mls nk ckp pasal kerinduan nk bwat model… slain bwat 2d modeling, aku amat gemar nk bwat panel especially nk mempilih layout yg sesuai….even aku xde la kretip sngt nk bwat layout yg gempak2……aku suke bwat layout sbb mase bwat 2, aku bole memFamiliarkn diri ngan adobe illustrator n photoshop…..so, kesiampulannyer aku nk kate aku x suke kos yg aku amek ni pon, xley jugak sbb bnyk bnde yg aku suke blaja n ade minat d situ ya…..bole d katakn 50-50 la….


skunk, sume tanye, either aku nk carik kije ikot bidang aku or x???aku ni jenis xkeysah….tp kalo bole aku nk kije yg ade minat aku especially pkai software yg aku suke…mcm kalo aku bwat 3d, aku bole xtdo n x mkn….mean, aku nk kije yg ade kaitn ngan 3d modeling or graphic la…kalo bole…inshallah kalo ade rejeki….ameen~


n now aku ngah lepaking kat umah sambil prabeh kn lessen moto plus kete yg akn expired 4/6 ni…arap2 sempat la dpt lessen….fuuhh jenoh weehh nk ambek balik…ari kames ni aku kne stat g blaja kete….tetbe tringat kat yani…thanxs eh yani n dayah sbb ngajo aku bawat kete suatu waktu dlu…even skalix je, tp mmg member kesan dalm ingtn aku….tringt mase kene perambat ngan palapes utm kot…ckp xley blajo kete kat sini, takot g langgar org nk kawad…hahaha takot jugak diorng kne rempoh yer….hihi


dah mcm bnyk pulak aku melalot nih yer…oke la…baek aku check it out dolu….ade mase, kite berjumpe lg….x sabao nk jd blogger yg aktif a.k.a penanam anggur Berjaya…sekian.!


No comments:

Blog Widget by LinkWithin