[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-05-11

BBQ Tyme..!!


pada malam 23 april 2010 bertempat kat balai cerap utm, d adakn bbq 4 final year student.....sempena nk meraikn keberambusan kami dr utm lah 2...hoho banyk makanan canggih2 yg ade termasok lah satay, ayam panggang nyummm3, puding, bihun dan sbagainyer lah...okeh, jom kiter bergambar jap...


sesampai ajer kat balai cerap 2, musti la bergambao kenangan dolu...


kne daftar name lah dlu..wahh da makin advance...mase dlu2, xder pulak register ke ape....tp ikot jer la kn, dah org arrange kn ktrng punyer dinner....


tibe lah mase aku pulak meregisterkn diri....ade pulak mamat prasan kat situ....xper...abaikn aje die tuh...


nuruddin, sham n nazeem


aqbar, supi n anak en. kamal


si mamat perasan nih pon ade jugak die


dayah, yani n sham


nuruddin, aku, azie, sue n nazeem


kami....sentiase bersame...ecehh..


ape punyer lawak ntah la yg mereka bwat nih...aku pun lupe dah..


solihin, my rewmate, aku n yani yg sedang asek mengumpat...hihi


bersame sue, hidayah n azeliahna


azie, sue,yani n yani bersame en kamal...


pesa, dayah, azie, yani, sham, aku n nazeem


mereka selalu bersama...kesian saye d tinggalkn sowang2...sob3


mempromosikn baju degree show...simple gle n nipis gle nk mampos bajunyer...


No comments:

Blog Widget by LinkWithin