[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-04-21

Berphotoshot d Belok

dalam ketidaksempatan membuat aktiviti yg menandakan yg aku teramat bz d kala assesment menjelma neh, sempat la jugk aku, de charlies angle n rewmate memphotoshot kn diri...ekceli, ktrng bergambr neh untuk d bg kat team degree show untuk d muatkn dalam pamphlet nati....

so, mcm terpaksa a.k.a kami ni mmg TERamat sukeee bergambao...n d tambahkn jugak kepenatan mentensen kn diri la katakn...hoho oke...kejadian ini memphotoshot terjadi dalam 30 mac lepas a.k.a sbulan nk asses...

gambao2 ni bole la d kategorikn sbg kenangn sbelom keberambusan ktrng dr kp (kolej perdana) n secare x langsong, blah dr utm la....yeah!!bebas sebebas burung d awan...haha suke ati aku jer bwat perumpamaan yg agk2 aku jer bole paha...ngeee~


yang neh cam bajet stylo beb!!bajet je la...hoho


gambao ni, terpakse d crop ole sbb2 yg x dapek den nk nolong eh...hihi


begini la aku...sentiase d buli ole kengkawn...KAHKAH


ha, tngk!...mmg x puat ati lg nmpknyer dier yer...tp aku menten jer....hihihi


dari depan yani merangkap ketua, dayah sbg penolong, aku n rewmate sbg ahli...


caya corporate beb!!yang depan je la...ngeh3~


aku n rewmate :kita kne pandang dengn dua blah mata...ha, mcm ni....


wif yani n sue~


maka skunk ni, aku ishtihar kn yg gambao2 latest akn teramat la bnyk mununggu giliran untuk d update kemudian yer....kenangn beb! bile lg nk tayang...KAHKAH



1 comment:

nuruddin | Ray said...

cunnye korang sume dalam gambar...dalam gambar je la kot...ahahahaha... :P

Blog Widget by LinkWithin