[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-05-14

Mia yg Chomel


aku baru jer abes tngk citer adamaya yg kat tv3 tuh....slain aku mmg suke tngk lisa surihani n sein, budak yg bername amani tuh mmg adorable....kiutt sesangt~ mmg la aku ni agk terlambt...yerlah kat tepat blaja dlu tuh, bkn nyer ade tv...internet pon mcm laju cket jer dr sipot...ofkos la kalo nk donlod citer tuh pon, memakn mase berhari2 lamenyer....sbb 2 la mcm x sempat je nk tngk citer ni kat tv n tenet...


aku dpt tahu citer adamaya ni best pon dr budak laki...perghh gler ganaz muker beb, tp dalm ati ade tamn....so, aku pon tros donlod setibe aje kat umah....after tngk citer nih, mcm tergoda pulak ngan c amani neh...curios sngt nk tahu sape die....n aku pon explore la, sape c budak amani nih...ingtkn ank mustapha kamal....after d godek2, terjumpe la gambr mia n die punyer mak ayh...wahh kicik2 dah jadik model...chomel gitu...


mia sara nasuha


n ini die mak ayah real mia...


mia yg chomel...kicik2 da ramai peminat yer...


pandai berposim you...


wahh...nmpk ladies gitu...


okeh...sedikit info tentang Mia Chomel neh yer...sedikit jer la yg aku tahu after d godek2 d hujung jari....


Nama : Mia sara Nasuha bt. Muhammad Ridhuan
Tarikh Lahir : 30 Sept 2005
Asal : Kota Damansara
Iklan Tv : Bank Islam, Celcom, sustagen, Nokia, astro Beyond, Tm, Softlan
Drama : Adamaya


3 comments:

fazilzura said...

salam kenalan ..

haah , dak tecik tu tomei sgt2 kan ...
geram tgk dia.. sweet sgt2..

syafawani said...

segak sungguh:)geram tgk kann:)

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

betul ke tu mak ayah mia yg comel tu..hehhee.. :)


"REALITI dunia sementara @ feez-cucuatokaji""

Blog Widget by LinkWithin