[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-05-08

Saat Cemas lagi Mendebarkan

nmpak x tajuk atas ni??mcm xley blah kn??xper, kite abaikn aje tajuk 2...isi lg penting...hoho ermm stelah da lama gle x hapdate blog secara menggila, akhirnyer tercapai gak la hasrat aku nk hapdate secare borong yer entry2 yang mmg da agk lame tersimpan dalam aku punyer draft ni....b4 ni, mmg x sempat yg amat sbb bz dok siapkn projek...


okeh, skunk ni, mood2 sbg student 2 maseyh lg ade...yerla slagi x kije, mmg la trase mcm bercuti panjang yg 3bulan je kat umah ni....cume skunk kalo org tanye, ckp la tengah carik kije....even aku x carik pon lg kije nyer...hoho nk kije yg cm ne pon x tahu la....


ma n pa aku asek dok suruh jadi cikgu jer...aku pon xmo ke, x mahu ke, x gemor ke, xnk ke.....cume skunk ni aku rase mcm nk kije yg aku minat dlu....aku ni bukannyer bole dok diam mcm cikgu2 kalo masok ngajar kat kelas 2....nati aku ngantok la, hape la...(alasn jer tuh..)


n now, kite lupekn dolu pasal carik kije 2 yer...aku nk story siket pasal saat2 genting membuat projek....perghh...mencabar beb..!! mencabar dr segi kewangan ade, dr segi mental ngan fizikal 2, mmg dah sah2 mencabar dah.....


Yang paling menakotkn nk berdepan ngan examiner....kecot perot.....kalo nk d ikotkn ati, mls jer nk pk sbb bende da buat kn....tp ble tibe saat dan ketike nyer nk asses 2, aduhh la kecot perot Allah swt aje yg tahu....mmg xdpt nk d ungkapkn dengan kate2 la....ibarat org bercinter la jugk...mcm kalo pg nk asses 2, mlm sblom 2 lg dah x bole nk lelap mate....makn x kenyang...tp mandi basah cam bese la....


skarang aku bagi tunjuk gambao2 kenangan mensiapkn projek je la dolu yer...kalo nk story al-kisah nk abeh sampai ke ari asses ni, mmg banyk gle la pristiwa yg x undang berlaku....yang story 2 nati, berentry2 akn aku post kmudian....skunk pon aku maseyh lg bz....bz nk prabeh blaja kete....x jugak reti2 aku bawak kete...adushh....tensen2....ingtkn da abes la tensen nyer...yer idok..??


ini penyer la sush nk bwat ni...x tdo 7ari 7 mlm dok mencantom bendalah ni....kicik gle die punyer tiang tuh...mencabar beb..!!


ini lah die muka x tdo berhari2 lamenyer yer....semester yg paling kritikal...1sem tu, mmg x ley nk enjoy lansong...


ini lah kije ktrng....gosok..!!jangn x gosok..!! *muke xsiap sume


kiter kije kat bengkel a.k.a kedai ayah dayah...nk knal dayah??c merah 2....die lah dayah...



nampak x yg c biru??itulah yani the sander...die mmg pakar kalo bab2 sand mengesand neh~


okeh...ini antara saat2 ketensenan la...x brape nk banyk la gambr sbb mmg xdan nk snap gambao pon....yang ade ni pon sbb kadang2 bile mood gile bergambao datang, 2 yg mcm gle lah nk bergambao...smp x hengat dah org sekeliling...




No comments:

Blog Widget by LinkWithin