[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-05-10

Kenangan Bersama FKM

Fkm ialah suatu name yg mmg x asing lg bg aku n bebudak utm skudai la secara spesifiknyer..... banyk kenangan kat sini...mase memula menstat klas n smp akhir presntation final year pon kat sini...kenangan pahit dan manis....segalanyer bermula dan berahkir d sini....


oleh itu, sbelom keberambusan nyer aku dari fkm nih, banyk la gambr2 yg akan membwatkn kami teringt smp x tdo mlm teringt kat fkm neh....okeh, fkm stand 4 fakulti kejuruteraan mekanikal...bangunannyer letak kat tengah2 utm skudai neh....


mase ni kitrng sume ade presntation kecuali yg bersluar itam 2....


~me, dayah n yani~


dari blakang : nuruddin, yani, aku, azie n dayah
depan : solihin, sue n nazeem


aku, yani, dayah n jacky...


ini yg aku gelarkn de charlis angle dulunyer...


ni ekceli mereka nk bwat aksi melampao...hihi dr. nasir khusyuk sunggoh bg markh smp kn x prasan kami bergosip pasal die...ngeee~


mase penat berjalan2 sambil mentunggu abes present n bakal present, sempat jugak la bermaen2 ngan model basikal sham...sham 2, beria tuli....Don't touch..!!....tp kami ni bukan lg touch, ktrng naek tros..kahkahkah seb baek x patah tulang basikal tuh...katenyer nk pakai balik basikal die 2 nk bwat kenangan nk bg kat future anak die naek...*ampon sham, aku sengaja..jngn mara ha...


d mulakan dengan yani....as a basikal sham's model...


then, sue merangkap org kedua...


aku jadi org yg ke seterusnyer.....


Hidayah Ishak menjadi org pengakhiran n tlah merasmikn penutupan untuk naek beskal ini....


Dengan ini, d harapkn shamshemun tabah dan sabar d atas karenah sahabat2 beliao yg sume nyer mcm kanak2 rebina neh yer...jangn kne heart attack pulak yer sham....maafkn mereka....3bulan jer lg nk raye...nti kter bermaafan yer....ngeee~


ni adalah after sume slesai presnt....tngk muka2 mereka tuh, sume nampk hepy jer kn??kn?? x tensen pon....oleh itu, jngn lah anda takot sngt pizen ni...bukn nyer die nk makn kiter pon...ngeee~


wahh...sempat menari c purple tuh yer...biase die..!!


wif degree show's banner....


depan pejabat fkm....ingin menggapai signboard tuh..tp apekn daya, sume nyer xbrape nk tinggi...


ha, kn dah panjat sume...baru tahu yg bebudak fkm ni otai2 sume...


....ini lagi...



......dan lagi~


inilah rewmate aku...asek jeles jer taw ngan i...hihi


"sy xder kenderaan en...yg blakang tuh, bukn kete sy..."


No comments:

Blog Widget by LinkWithin