[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-05-12

Jom Heboh..!!

ari ini agak kelewatan yer aku menghapdet blog nih...agak bz dis ptg sbb aku ade penilaian memndu kete ptg td....alhamdulillah la da bole test ngan JPJ...mintak2 la sumer berjalan lancar...aku test 17hb ni...kete n moto skalix...fuhh ghisao beb takot x lepas....


wif yani, sham n sol kat auto show yg x brape nk show..


okeh la, ekceli nk citer pasal Jom Heboh danga bay, JB pada 24hb april ari 2, aku n de geng termasok kawan sham tlah menggegarkn jom heboh tersebowt...ecehh kasik gegaarrr punyerr...!! ni 1st tyme yer aku g jom heboh...mase ktrng g ptg sabtu tu, tyme ujan baru jer nk brenti, so xder la sesak sngt...tp, 2 pon sush nk dpt parking....

kat jom heboh 2 jugk la sham sempat mencapubkn diri...hihi volunteer nyanyi tuh...n ktrng jd mcm fanatik fan gitu...then, ktrng try sume minuman yg d promosikn tyme 2...d ketuai ole sham....ha, after dat, 'majerin' die pon dtg....haha baru aku tahu yg shamshemun punyer migrain ni mmg la terok yg amat...smp muntah2 tuh....sian die...uhuk3~


ini lah gaye seorg bakal artis....sempat la carik publisiti sblom jd artis....


ini pulak gambao mentorai mcm2 jenis air yg d promote...pantang nmpk booth...kitrng musti serang...hoho


sempt lg bwat aksi...well, u noe me...



sol, yani n dayah kat depan pentas...b4 tngk tomok n black perform...


me n rewmate...die mmg suke bermanje ngan aku...hikhik



we ol tegether2 d snap ole kwn sham....b4 blah dr danga ke destinasi sterosnyer...n b4 sham muntah2...hihi



No comments:

Blog Widget by LinkWithin