[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-05-10

Lepaking Bersama


d suatu mlm yg mcm dah x tahu nk bwat hape....kami2 merayap wif paeh n de geng....around kol 1pg kot....after aku, sue, dayah, yani n azie g tngk wayang....citer aper eh???


ermmm....ice kacang puppy love rasenyer...besh citer 2...x rugi kalo tngk....mase kua wayang 2, sumer budak cine, kami ber5 jer mlayu...yg besh nyer, bole pulak 2 seat depan n sbelah 2, budak cine klas ktrng...haha mcm berjanji pulak ye...


wif beloved rewmate a.k.a mama upie


paeh, ang n nazeem~


aku, sue yg maseyh setia ngan peace die, azie n yani yg mcm org berkabung kate paeh....


bersame hero semelaya....we presenting...mohd faez abdul rahman~


haha mcm jahat jer sape yg snap gambao ni...sume nmpk sparowh jer kelape nyer...


paeh ni mcm malu2 pulak die yer...dayah pulak mcm kontrol malu tuh slepas paeh kate just nk begambr bedua jer ngan Hidayah Ishak..hikhik


aku musti nmpak walao d mane kamera berada...itu lah aku...ngeee~


tp yg ni, bole pulak x prasan...mmg gewd photographer la sbb mensnap gambao tanpa kesedarn aku...


sbelom nk sampai ke krete 2, maseyh lg smp bergayut d tiang sinage utm neh....pantang bergambo sumer nyer yer...



No comments:

Blog Widget by LinkWithin