[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-08-01

Latihan Kebakaran

ari ni kolej aku ade anjurkn Fiescope....so, aku baru naek bilik neh...bkn sbb aku nk g kat fiescope tuh pown tp sbb terpakse....td (kol 10.59mlm) ade org ketuk bilik aku soh turun katenye ade latihan kebakaran ari ni kol 11.00mlm....ekceli aku da tahu, tp saje buat2 x tahu...mls nk trun sbenanye....hohoho pas2 die ckp latihan kebakaran 2 buat kat blok aku, wing aku n aras aku....so, terpaksa la trun....

b4 trun 2 aku ade la kol sue nk ajk trun same, tp die kat lua la plax...haishh aku nk trun ngan sape??errmmm sian aku xder kwn...sob3....aku pon trun la ngan tanpa arah tujuan...mase kat bus stop kp tuh, punye la aku x tahu nk g mane...dah la sorng2....tetibe aku ternmpk la kwn Ptacs aku....aku pown berlari2 anak la g kat tepat diorng....seb baek la ade diorng, ade gak la kwn yg aku bole d bawak becakp2......

lambt gle la jgk latihan kebakarn 2 start...aku da ngantok da......tp tahan kn je la...dalm kol 12.10 tngh mlm, bomba2 bermotor smp di ikuti yg laen....mase moto bomba 2 nk membelok kat slekoh, ade sbijik moto terjatoh....pas2 tros xley idop da....mase latihan kebakaran 2 start, aku tngk la dr bwh, die bwat btol2 kat aras aku n nmpk la lelaki yg mnyamar pompuan yg konon nyer terperangkap kat atas tuh....bnyk la asap2 yg d sembor....abes bau minyak kat aras aku tuh.....

kerete bomba dtg berlumba-lumba



ni nk slamat kn org yg terprangkap kat atas nun


No comments:

Blog Widget by LinkWithin