[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-08-19

Kelaparan Mendesak

mlm td amyzah, yanie n suhaida tlah menggegarkn bilik aku.....sedang asyek aku berchatting, bole die ckp...'kak fiq, lapar la...nk makn megi tp mls nk bwat'.....haish bebudk nih...nk sorh aku bwat la tuh....hoho tp xper la...aku kn ghajin + baek ati + suke layan tetamu....wakaka

aku pon masak kn la megi...tp sue yg kne g basoh periuk...hihi yer la, dah sape suroh diorng ngacau aku ngah asyek berchatting....kuang3x pas 2 aku buatkn la megi tu...kejap je masaknye...x smp pown 5minit...dah masknye pon pkai rice cooker.....dan hasilnye, ktrng mkn ghamai2...besh wooo mkn cm neh...1st tyme aku mkn cm neh....len kali bole bwat lg....hoho


da ready hanya 5 minit


kenduri meggi tom yam



p/s:teringat saat kenduri steamboat la plax...hadoiii...




1 comment:

♥ f j ♥ said...

haih fiqa..banyaknyer ko masak..
terkejut i tengok megi ko banyak sangat..hihi

Blog Widget by LinkWithin