[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-08-17

Kami Kembali Bersama

mlm sabtu (15 ogos) lpas aku tlah merancang sesuatu yang sudah lame aku xbuat.....d sebabkn rindu yang mendalam aku sanggop organized sume2 asalkn dapt bersama...hoho padahl just inform n carik kn transport jerk...hihihi ermmm ekceli aku baru je dpt gambr ni....so, baru la bole update.....

ermmm pada malam tersebot aku, amy, maziah n sare tlah merancang untuk makn kat lua sesame.....alaa da lama x kua sesame...saje nk mengimbas kembali kenangan sewaktu kami bersame dolu2....hihi sare tlah mensuggestkn tok mkn kat Chao Phraya kat jalan pulai kot...ntah la, aku pon x tahu name tempat 2...hohoho kami pilih tepat duduk yg bole dudk bersimpuh...bebas cket la nk dudk dalam pelbagai gaya...huhu

ha, mase kami da nk abes smp, baru la mien n abg shah smp...ktrng pown nyembang la dengan bahagianye...siap ajuk2 yang iklan Bio-Aura tuh lg....mmg klaka gle...abg shah siap bole join skalix tuh...haha c maziah n amy ni, siap ajuk n bwat gaye skalix tuh...hihi da lame x gelak mcm 2...esp kalo ade maziah...die mmg slalu ceria la.....

mase balik, ktrng plan nk g pesta konvo...jenjaln sesame la...mmg besh la...lame x jaln mlm2 mcm 2....smp kol 12 lbey gak kot ktrng lepak kat pesta konvo tuh....mase on da way nk g pesta konvo, ktrng sempt brenti kat gate utm yg baru d renovate jd chantek 2...bwat ape lg, begamba sakan la kami....hoho

sesudah puas begambr, baru la meneruskan perjalanan ke pesta konvo...mase nk parking, punye la xder kosong parking nye smpkn ktrng terpkse parking kat ujung umah alumni.....seb baek ade sketol parking nye...then aku kol tqa, tanye kat mane sbb b4 tu die ckp nk g pesta konvo...sorng katanye....so, ble da jaln2, jupe la tqa...ktrng pon singgh la dr sbuah gerai ke sbuah gerai yg laen....

asek dok bejaln, sare plax tringen nk mkn eskem...die pown blanje la ktrng berempat...tqa baru baek demam...so, die xnk la...tp tetbe tqa ajk g mkn2...tp ktrng da knyang...so, tmn je la die mkn..ktrng just minom....2 pown share sgelas 2org....then dah mkn sume, ktrng pown balik...tp g anta tqa kt krp dlu sbb die menompang bilik yana a.k.a regular customer cupcake maziah.....pas2 sare anta aku, maziah n amy...baru la die balik k9.....


sebok dok tngk menu


amy n maziah yg always Love camera


gelas beso gler...harge pown besa la...4hengget sgelas beb!!


we LOVE camera


bergambar d depan pintu pagar baru


p/s:besh sngt malm 2!!!



No comments:

Blog Widget by LinkWithin