[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-07-31

Hari-hari Terakhir

yan, kak liza, aku n anis

Agak tak sempat untuk aku mengupdate pasal ari2 terakhirku kat MassTech pada Masa aku tinggalkn syarikat ni...dah 3minggu aku meninggalkn syarikat aku praktikal tu n skunk ni aku kembali menjadi plajar...slame aku jadi trainee, bnyk pngalaman dan benda baru yg aku blaja...contohnye, software yg d gunakan, care untuk berkomunikasi ngan clients, cara nk manage mase, dan bnyk lg la...inshallah aku akn apply ape yg aku blaja pada masa akn datang...

wif Mieza

dalam minggu terakhir ni, aku bnyk habiskn mase aku untuk menyiapkn model...yer la, dah aku asek skip je mase nk buat model 2....sorri to Puan sally n En shahrum sbb siapkn lambt model ni...tp akhirnye, siap gak la...n sempat gak aku g kdai aquarium tok bli bunge2 n pokok2 tok decorate aku punye playground....dalam minggu terakhir ni jugak aku bnyk amek gambr ngan dak2 opis aku ni...nk buat kenangan la katakn...inshallah kalo ade mase, aku akn bertandang ke sane yer...hohoho

model playground

dalam minggu terakhir ni jgk la aku tlh terbuat rosak cpu yg aku gune kat syarikat tu...huhu sori yer sume, sy x sngaje...tersepak die punye kipas, pastu, tros patah n tros x ley on pc tuh..aku pon x tahu np.....nati suh Aidil dtg betolkn....hoho

Dilla

ari terakhir akt kat sane, bos aku tlah blanje aku n staf2 laen lunch...mase aku baru masok pon bos aku lanje gak...thanxs en shahrum n Pn sally, smoga makin2 murah la rezki hendaknye....after lunch, ktrng singgah kat kdai borong yg baru bukak dekat ngan opis....mcm2 barang yg ade kat kdai tuh....sume nye sparowh harge...memula, aku just tngk bebudak ni memborong, tp tak lame lpas 2, aku plax yg borong...penoh 1 bakol...huhu yan la yg bagi idea soh bagi kat spupu spapat nati balik umah....hohoho

En shahrum n Pn. Sally


p/s:windu la kat mereke sume....sob3...


No comments:

Blog Widget by LinkWithin