[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-08-11

Maseyh Terasa

mase dok carik gamba2 kenangan besame bebudak yg da nk grade ni, ade la aku tejumpe gambr2 sodap bile d tengk...hehe teringat kembali kenangan kami bersama....mase 2 aku ade ckp kat bebudak nih (tqa mien n maziah) aku tringen sangt nk makn kat Green Jade....ala yg ko (maziah) post kat entry ko suatu mase dlu 2....huhu

pas2 pada tngh ari sabtu, aku lupe da bape hb....yg pasti, ktrng mkn lunch tyme la....diorng tros kol aku ckp nk g mkn citu....aku pon segera berstuju....kdai 2 letaknye kat taman u....depn kdai cyntech...senang2 kat medan selera taman u....kedai die biase je...mcm gerai....kecik je....tp maknan die mmg sodap la...aku n tqa order nasik lemak ayam n ABC....maziah order mee kari...

bg aku nasik lemak die ok la...sedap la...tp xder la besh sngt...lgpn, sambal die kurang la...aku ni dah la suke pedas....huhu ermm tp yg besh sngt, die punyer ABC...perghhh besh gle.....aku maseyh tringat2 lg rase die...dah la tngh ari 2 panas gle....so, sesuai la mkn ABC.....afte ktrng abes mkn, mien n abg shah pon smp la...tp ktrng da nk balik da tyme 2.......

mase nk balik, aku tman maziah g jusco, nk carik baju tok Ib katenye...yerla, seingt aku, mase 2 nk dekat anniversary diorng.....

ABC yg sodap dan mengiurkan

Nasik lemak ayam


p/s:hemm ble bole g mkn citu lg yer???


No comments:

Blog Widget by LinkWithin