[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-08-13

Alahai Sian ye Die

kul 4ptg td aku smp ke sri putri stelah naek 3jam berada dlm bas.....ekceli aku gerak g mersing ari slase (11/08/09) kol 7ptg naek kat larkin...b4 tu, kol 2.30ptg ari yg same aku dpt panggilan dr mama aku ckp, mama n papa aku da on da way g mersing....nk g tngk cucu a.k.a anak sdare aku patah tangan...sedey je aku denga die patah tangan...sian die...sob3....

ermmm aku pon stuju tros la nk g ngan on da spot la aku bergegas mengemas beg baju....then aku kol dr.nasir, ckp aku balik kampong coz ade urgent.....sbb esk nye (ari rabu) aku ade weekly appoiment pasal thesis....afte dr nasir pon da gtaw, aku tros kol pkcik teksi soh amek aku kat kp kol 5ptg....

berbalik cite anak sdare aku tu, name die Nur Amirah Husna Bt. Mohd Kamarul Hafizi.....die ni ank sdare 1st aku la....baru sorng anak sdare nye...dah akak ipar pon baru sorng...adek bradek aku yg laen maseyh bujang...aih, mcm ghamai jer adek bradek aku neh...padahal 4 org jerk...hoho

ermmm amirah ni baru je umor 1taun 4 bulan.....abg aku ckp die tersepak kapet....pas2 die nanges pon xder la terowk sngt kate kak lien aku....aku tngk tangan kanan die da bersimen da...cam berat je die bawak tangan kanan die tuh....seb baek die suke gelak n ketawa mcm ucu die...ngeee~

kalo ktrng g je memane, mesti ade org tanye...."nape tangen die tu??"...hadoiii....sian nyer mirah ni...kecik2 da kne bawak simen...uhuk3....ermm ari senin ni kak lien ckp nk g follow up lg....nk x-ray la....kalo da ok, mayb la bole bukak da simen tu....tp yg aku besh tngk glagat die, even tangn die mcm 2, tp die tetap cergas bejalan n belari ke sana ke mari...hihi

siannyer die...mcm x urus jerk...hoho


Maseyh tersenyum riang yer die


p/s:smoga cpat semboh yer mirah....


No comments:

Blog Widget by LinkWithin