[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-08-28

Baby is Coming!!!

Ari jumaat lepas (21/8/09) aku ade kelas id cm bese la kat fkm kol 9pg....mase on da way nk g kelas, aku dpt msg dari nisaq ckp.....


'fiq aku xg kels ari ni sbb nk klinik nk bwat check up'....


pas2 smp kat kelas, cm besela dr.nasir tngk tngk ktrng punyer progress major n minor.....mase betol2 dr.nasir dok tngk aku punyer hasil keje 2, bole la plax hp aku berbunyi deringan doremon tuh...n dr.nasir g ajuk aku punyer ringtone msg tuh....hadoiii....cm budak2 plax aku ghase...tp sempt la die memerli aku...perghh mkn dalam beb!!...

dah abes discuss ngan dr.nasir n mase die da g tepat org laen, aku pon bukak la msg aku yg berbunyi....

'ko katne 2 fiq?klas ade x??aku puasa penuh tahun ni fiq....da 4minggu......huhu'


aku pon dengn riang gumbire pon tros membals msg tersebowt....


'ooo ye ke??tahniah saq....gumbirenyer aku....ktrng nk dpt ank sdare...yeay!!!btw, sham, dayah n yanie say tahniah.....'


aku pon x tahu np aku gumbire sngt ble dpt tahu nisaq mengandung...hoho besh wooo dapt baby....aku dpt anak sdare pon aku da gumbire gle da...ni kalo dpt ank sndri nati...rase cm dunia ni aku yg punye...wahahaha


nisaq a.k.a isteri ami


p/s:tahniah 2 nisaq n ami....da bole prepare barang2 baby da neh.....



No comments:

Blog Widget by LinkWithin