[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-08-06

Setelah Sekian Lama


Stelah sekian lama aku menahan diri dari mengambil fast food, akhirnya ari ni 6/08/06 hanye dengan 1 sms yg berbunyi....


"akak fiQ, ktrng nk delivery mcD....nk join x??meh ar join".....


...dan aku tros membalas....


"waaa....besh nyer....nk2...jap aku g bilik ko".....

gitu la kirenye msg anta aku dan die....hoho sesampai je aku kat bilik diorng, aku d tanye nk order aper???n aku pon dengan slamber je ckp nk Mc flurry oreo 1......tp last2 aku tuka nk
Chicken McDelux set 1.....bebudak ni pose....so, diorng tringen la nk mkn mcD...aku pon ikotkn je la...lgpn da lame x mkn fast food....hehehe

makanan baru smp..nyumm nyumm

tp agak lame la nk tngu delivery 2 smp...n bebudak ni pon berbuka la ngan tea o panas n roti ceklat....aku yg x pose ni pon tompang la mkn skalix roti 2...hihihi dalam kol 9 kot, baru la smp makanan2 tersebot....n kami mkn dengan rakusnyer...oOoopss dengan sopan nyer....tp aku agk geram la tngk budak bedua (dayah n sue) tu mkn coz die mkn slapis2(ala mkn roti atas dlu, then mkn daging je, n last baru mkn roti lapisan bwh)...mcm x nekmat jer aku tngk diorng mkn beger 2....

Chicken McDelux

n now...sume da kenyang...sume balik bilik, n aku update blog ni...jap ag nk bwat iD...hadoiiiyaiii aku xtaw nk bwat ape ag neh....xder idea la...last week, sume idea aku kne reject...mcm2 la kne komen.....design da ade la, terlalu minor la, terlalu fantasi la, terlalu subjective la....arrggghhh agk tensen...tp x pe...aku akn cube pk lg....hohoho

No comments:

Blog Widget by LinkWithin