[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-08-15

Sebulan sudah..!!

Okeh skunk ni, just nk bercerita ble da lame iaitu dah sbulan lbeh x hapdet blog...mmg mals nk hapdet ble duduk kat umah...idea pon xder nk hapdet ape....so, bile d tambah2 sebab np xhapdet, mmg mengukuhkn lg ketidakhapdetan belog aku ni...

n skunk ni, dah 5ari kiter berpuase d bulan yg mulia ni....so,manfaatkn btol2 yer mase kite...jngn sesekali tinggal pose tanpe sebab...if letih sngt ke, tahan la cket...puase kn mengajar kita erti kesabaran...wah3 dah mcm ustazah pulak haku nih...hihi

dalam mase sbulan x hapdet ni, banyk perkara dah berlaku..n alhamdulillah sesangt sbb aku mampu hadapi smua nya dengn sabr...bebaru ni, my beloved n only sister a.k.a dr.Nur haziani dah pon slamat bertunang...n aku sbg adik nye, mmg lah menjadi org yg terlampau bz...

sampai tumit kaki aku x bole nk brpijak lansong mase mlm after slesai majlis...sakit yg teramat...kdng2 rase mcm nk nanges...tp xmo la ma n pa aku nmpk...sian jugak diorng....xder sape dah nk harap buat sume keje mengemas 2 slain aku....ma aku dah la asek saket lutut...sian die aku tngk dok sdia bahn2 mentah nk masak 2, sorng2....

tp alhamdulillah la, smua berjaln lancar even ade sumting yg x d duga terjadi...takpe2, kite ambek iktiar aje ats ape yg buruk 2...untuk majlis kawen nati, musti la kne prepare awl2...sian pulak ma n pa aku kalo last minit jugk....penat diorng...n aku pon, kne la apply cuti banyk2 cket...yer la, mesti la aku nk yg terbaek untuk my only kakak...

mase akak tunang 2, buat biase2 aje, tp meriah la aku rase...n agk kelam kabut mase nk sarung cincin sb akak aku berpeluh...cair abes make up...abg aku dah kelam kabot carik kipas....takper kak, nati kawen, kite pasang econ 2bijik kat ruang tamu tuh yer...hihi

n skunk ni, aku asek mengira hari nk balik umah...dah trase kerinduan sngt dah...even baru sminggu...hahaha ha, aku cuti sminggu lbeh 2 nati raye...wah3 bahagia rase hati...bleh la bergosip2 ngan beloved sister....n taun ni, bleh la bg dwet raye kat beloved mom n dad...inshallah...

gambar tunang akan aku muatkn pada sesi akan datng....tungguuu!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin