[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-08-20

Berminatkah anda...??

okeh, aku trase mcm nk buat amal jariah cket bulan pose ni...tolong2 membe la katekn...hihi seperti sume kengkwn aku tahu(yg ade fb aku 2, tahu la citenyer), aku ade buat promosi pasal 2 post job kat kampeni aku kije skunk....

so, skunk ni, aku d beri tanggungjawb untuk mengiklan pasal kije ni sbb selain Design Engineer, aku secare sementara kne buat kije2 HR, PA and admin lah....skunk ni, kire nk carik HR yg bole jd PA n buat sume kije la...sbb kampeni aku ni xder HR department...sume nyer engineer...so, kite nk ambek just sorng aje yg bole buat kije HR n admin tersebot....

so, sesiape yg berminat, bole la apply kat jobstreet yer....due date die, sbulan dari tarikh iklan iaitu, smlm bersamaan 19.08.2010....

kepada yg berminat untuk jadi HR & Administrative Assistant sila lah click pada link tersebot...dah highlight dah tu yer....


No comments:

Blog Widget by LinkWithin