[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-08-31

Epy Merdeka Day..!!

hari ini kita menyambot kemerdekaan yg ke 53...aku xder la g sambot mane2...just ptg td g teman kazen aku bersoping baju raye kat alam sentral...pastu sempat la g kompleks PKNS n SACC Mall...kat SACC Mall 2, sempat jugak menghayati nyanyian Dato Ahmad Jais....


ketty sidek....


yg c hijau 2, adk c tudung itam 2...mereka adk bradik...


ni die c gedik....

suasana kat kompleks td mmg teramat sesak...smpkn kami beratur bersusun susun mase nk mentengok baju2....baby2 pon ramai g membeli belah td....sian aku tengok diorng....tido dalam keadaan panas n sesak2 td...siap berdukung2 lg....yg bawak stroller 2, siap pijak2 kaki aku lg lg...yer la, mane lah die yg tolak 2, trase mcm dah pijak kaki org.....last2 aku terpaksa lah jerit siket...baru lah die prasan....hoho


captured by me~


Presenting....Dato Ahmad Jais...

hajat d hati aku, ingt nk bli buku td...tp apabile 1MPH aku godek tp xjumpe2 buku yg aku carik tu....agak kecewa d situ yer...kazen aku, sempat gak balun spasng kurung n 2pasang slipar raye...aku jugak yg melopong...dah awal2 aku xder niat nk soping, mmg btol2 x soping sunggowh2 aku nmpak nyer....just bli makan berbuka jer...


ni adalah seorang baby berumo 7bulan yg tlah didera prasaan nyer ole makcik 2org nih...hoho

kitrng gerak ptg td pon da lambat...dalm kol 2ptg...n mase nk balik, ujan agak lebat smp kn kami "Terpaksa" beli payung kat giant...b4 balik, sempat mentapao McD GCB-Great Chicken Burger....okeh la...aku pon mcm xbrape nk ade idea pulak nk goreng ape nih....btw, Selamat Menyambot hari Kemerdekaan yang ke 53 taun buat seluruh rakyat malaysia...bebaskn diri kita dari d jajah....


dan ini dia juadah berbuka kami mlm ni...GCB~ *xsedap mane pon, sedap Chicken McDelux lg...hoho



No comments:

Blog Widget by LinkWithin