[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-08-16

Adik kah..??

haha aku yg interprame lbeh...gambao yg berusia sebulan lalu....


gambar ini d rakam mase kitrng mkn kenny roger's kat Tesco Kota Bharu...my beloved sista yg blanje....akak aku 2, pantang dpt gaji...musti nk blanje mkn...xper, bawak ma n pa mkn d galakkan yer...hihi nati giliran aku pulak...ngeee~ *inshallah

okeh, ni nk tunjuk gambao spupu yg merangkap adik bongsu aku...die name haikal omar osman...dah mcm adik aku dah..manje skalix ni....kalo dah ckp adik 2, ofkos la xmcm spupu yg laen...haikal ni, ma n pa aku jage die sejak die kecik lg taw...sbb 2 la die dah pon jd adik kami...

yerla, aku pon xder adik...tp aku mmg suke budak2...ha, ade lg 2org adik slain haikal....iaitu along n aleeya...diorng 2org ni pon dah mcm adik kami...yg jugak spupu ktrng.....sume nyer sbb ma n pa aku jage sjak kecik...yerla, aku pon da besao mase 2....so, tringen la nk maen ngan budak2....

ha, along n aleeya 2, same umo...taun ni diorang pmr...hope 4 de best yer...jangn study last minit pulak kamoo berdua tuh...!! key la, ni aku letak gambao ngan adik bongsu dolu yer....gambao adik bongsu 'keladi' tu, akan menyusul...ini adalah kerane klopak mate mcm dah menarek2 mintak d katop...nyte2 bebeh...!!!


even gambao ni burok aje prangai...tp xpe, kite abaikan aje aku bersama muka yg mcm xsiap tuh yer.....


p/s:blaja rajin2 yer adik2 ku...study smart...dun study hard...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin