[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-01-12

QlaTe Trip...!!

mase cuti bulan nov ari 2, dayah n yani tlah berkunjung ke umah aku.....ermm diorng ni nk bwat research untuk diorng punyer psm...dayah bwat pasal gasing uri terbagn n yani bwat kraft pada sofa....wah, sunggoh meminati seni yerk mereka2 neh...hoho

diorng tlah menetap kat umah aku la mase 2....n dengn bantuan papa n pkcik aku, dayah n yani d bawak bejumpe ngan pakar membuat gasing uri terbang.....golongan muda mudi da ramai yg berhijrh...so, x ghamai org muda yg tahu bwat gasing ni...hanya org2 yg pakar je bole bwat gasing uri terbang ni taw...

btw, ikutilah pengembaraan mereka ke negri kelahiranku....check it out...!!

lam train...yani ni mmg suke kua kn lidah die...bajet menggode la tuh....hoho


it's me ofkos...hoho naek train yg tepat tido punyer....besh woo..xder la saket blakang cm tepat duduk tuh...mane xnyer, 18jam lam ketapi neh...hadoiii


begambr ngan majalah yg baru d beli....asal ade je gambr edward Cullin ni, aku trase ringn je dwet nk bg kat cashier tuh...hihi


setibenye kat stesen ketepi...banyk tuh bwat balik barng...cuti sbulan beb..!!heaven2...!!


stesen pasir mas....c biru 2, 1st tyme smp sini...tngk muke die, x senyum pown...hahaha *jangn mara ha..


ni kitrng g umah pkcik aku...nk tanye pasal pembuat gasing 2 n maen2 ngan monkey....


wif my sista...kat wakaf che yeh....x beli paper pon...just dayah je bli tudung untk adek die..



ini lah die gasing uri terbang....berat wooo gasing neh....


ni kat muzium kraftangn klantan...kami merentas hujan untk ke sini neh...


kerete antik...antara khazanah yg d letak kat muzium neh...tp x bnyk la mklumt yg ktrng dpt...sob3...sian yani...


beca lame....kenderaan jaman dolu2...


neh kapal hape ntah...kepalanye berukir chantek...mcm burung pown ade gak...hoho


ha, yg ni siap kaler2 lg....agak besao binatang ini...


sampan....bnyk plax kapal n sampan neh yerk...


bahagian2 keris....



gua buatan...neh maseyh under construction...


kepenatan mula trase yerk...mane x nye...dr pagi lg kua...sume muzium ktrng redah...dalam ujan plax tuh....sunggowh kental....hohoho


dayah da x mampu nk senyom da tuh...sian die...


rumah d dalm rumah...


itulah d antara kenangn kami bersame slame 5ari kat umah aku....mmg aku x bg diorng rehat...pg smp ptng, g bwat research....mlm plax, ajk akak aku kua jenjaln...hihihi jaln jerk keje ktrng...heaven2...!!




No comments:

Blog Widget by LinkWithin