[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-01-14

Key eL Trip : Day 3

hari ke 3 ni merupakan ari yg paling menseronotkn....nk taw np??sbb, ktrng just ade 2 tepat jer lg yg nk kne g bwat kajian...yg slebihnyer adalh berjalan cuci mate.....hahaha np cuci mate??sbb mensoping 2, xder uwang la palx....so, tngk jer la yerk....hohoho

antara tepat yg akn ktrng g dat day ialah hospital serdang untk tngk patient hoist 4 dayah punyer major project n kat royal slangor punyer show room kat klcc 4 my minor project.....kami memulakn langkah ke spital serdang n jupe akak sue 4 lebeyh senang pergerkn kami smase kat dlm wad 2 la....bnyk gak la gambr yg tlah d snap....tp just dpt katil untuk transfer pesakit jerk....sbb majoriti spital kal malaysia ni pakai katil jer...x pakai la patient hoist 2....myb overseas jer kot pakai....sian dayah....

then, after slesai sesi mensenap gambao, ktrng tros gerak ke klcc degn ber'driverkn yani menaiki kete satria neo 'popoi'nyer...hihi errrmmm dalam kol 1 lebey kot, smp kat klcc....tanpa berlengah lg, ktrng tros menuju ke tingkat yg meletakkn kedai royal slangor 2....ha, sblom 2, dayah smpt mentapao roti bersalut coklat n aku tlah memaknnyer dengn 'comot' sekali even aku la yg paling x comot kalo makan...hahaha *ayat faveret aku...ngeeee~

sesmpi nyer kat royal slangor 2, sempat gak la aku mensnap gambou secara rahsia...haha pakar la katekan....hahaha then, ktrng ke kinokuniya....g carik novel besh2 esp novel berunsurkn vampire....wooo gle bnyk novel cm 2...n aku pon hampir la mensedekahkn dwet kat cashier kinokuniya tuh...hahaha seb baek menfikirkn yg perjalanan aku maseyh jaoh...hihi tp aku sempt gak la bace selai due sinopsis yg besh2 n bakal d beli tyme ct nati...wahaha

n ktrng sempt lunch kat kfc n mensnap gambao sndrik sblom ke destinasi sterosnyer, iaitu putrajaya untuk sesi photo shot...so, kat bawah ni nti akn ade bnyk la gambao2 plix ktrng...esp. aku la tuh...hihihi let's njoy it bebeh...!!


memulakn ari, begambo depan umah...wif dayah


depan suria Klcc...mereka2 yg slalu menemani ku sejk kbelakngn neh...


p/s:gambr akn d upload kmudian ole krane tenet yg xbrape nk btol..!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin