[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-01-16

Beloved..!!

aku ade sorng akak..namenyer Nur Haziani....hihi klaka plax rase ble tulih cm neh...ermmm aku paling suke kalo balik umah...sbb ade ma, pa n akak aku mesti ade.....tiap ptg kalo ari bekerje, aku akn tngu die smp umah.....sbb die pasti akn membeli kropok lekor....n aku pon degn pantas nye g bwat kn teh faveret die....besh sngt2...

tp skunk ni akak aku da posting ke jeli...so, kalo aku balik nati, da xley la nk tngu die balik kije cm bese...weekend je bole jupe pon....tp...akak aku cakp, nk amek cuti nati aku ade kat umah...wahh teramt la besh aku rase....hihihi so, aku pon mcm nk balik degn agk lame je sbb die nk apply cuti...hahaha suke ati aku jer....

tp ble pk2 akn psm n projek2 yg terbengkalai tuh, rase cm x sesuai jer nk balik lame....sob3...xperla fiQ...nati kn bole balik umah lame...sabao yer...!!


on de way soping...sengkek akak aku kalo aku balik...kihkihkih


akak 'B' n adek 'M'...hahaha



p/:tetbe merindui akak walaopon baru je lpas gayot berjam2...hoho



5 comments:

bulanisakmar said...

bestnyeee

Budak Kiut said...

eh...rasenye aritu aku ade pesan soh ko kem salam kat kakak ko tu....dah kirim ke blom aa???
hahahahahha.... :P

fiQ gurLz said...

kema: mmg besh..!!hihi

Budak Kiut: owh aku tahu sape dirimu wahai "budak kiut"...hihi btw, aku da gtaw da akak aku...kahkahkah

Anonymous said...

ak tau pe itu B & M....hahaha

fiQ gurLz said...

owh kamoo tahu ye ape itu B & M...
shadap yer kamoo...jngn kasitaw org ghamai....nti da x jd spesel dah...kahkahkah

Blog Widget by LinkWithin