[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-01-15

Key eL Trip : Day 4

dis is de last day ktrng kat kel el neh....yani tlah mngajak ktrng g pasar kat shah alam 2...ala2 mcm pasar tani la gayenye....ermmm ekceli yani mcm rase besalah ngan aku kot *aku rase la sbb mase ktrng g pasar mlm kat putrajaya, kasot crocs yg aku nk 2 xder.....so, die ofer la g pasar yg shah alam sbg ganti...

n yani pon beria la gtaw soh betolak awl gle la pagi 2 sbb takot panas mentari waktu tngh ari katanyer....so, ktrng pon besiap agk awl la pg 2, iaitu dalm kol 8pg, ktrng da pon gerak dr presint 11, umah akak yani....kemaen bersemangt lg ktrng pg tuh...smangt nk dpt kasot crocs baru la katekn...ha, aku xpnah ade crocs pon sblom neh...hoho

then, ole krane sblom ni, yani just follow abg ipar die ngan kete, so die agk la x mengingt arah jalan ke shah alam tersebowt...hoho ktrng pon sempt gak la mkn buah langsat.... agak lame gak la ktrng tersest....hahha tp veri2 challenging la aku rase...happening sngt....hahaha ktrng smp pasar 2 dalam kol 10 lbey kot....sesmpi 2, perot da mendendangkn lgu keroncong da....sambil menahan rase lapr, ktrng pantas je g mnyelesaikn misi mencarik kasot crocs...

yang aku heran 2, aku blom pon jumpe yg bekenan, dayah da pown bli 2pasang crocs...haish, lawan taokeh nmpk...hohoho then akhernye aku berjaya la bli crocs skalix ngan button die skalix....ade 3 pasang u.....aoouu...!!azie berjaya membeli kemeje kotak2 n yani plax bli sliper tinggi yg trend skunk tuh....*sesuai untuk sesape yg agk kurng tinggi..hoho mase nk balik, yani smpt la tnye arah jaln kat akak die yg duduk kat shah alam tuh....

balik je umah, ktrng tros ngemas barng2, n bersiap2 nk naek train ke stesen bas puduraya....lunch ari 2, akak yani masak spesel taw....beshh sngt!! hihi thanxs 2 akak yani n family coz sudi bg ktrng tumpang umah n sudi layan ktrng...sob3..sedey plax nk tinggal kn cacha tuh...kahkah

ha, mase ktrng da ready nk bawak trun barng, yani dengn malu pilu nyer gtaw x jd ikot ktrng balik jb sbb nk g jupe abg askar die kat upnm...so, ktrng pon paham la kn...ngeee~ after anta ktrng kat train sg. besi, yani tros ke upnm tok jupe kekaseyh atinyer tuh...

smp kat pudu, ktrng tros bli tket bas ke jb...niat d hati nk naek causewaylink...tp bas 2 gerak lmbt lg stengh jam...so, ktrng pon bwat kptsn naek durian burung...bas 2 tingkat....n ktrng dok bahagian bawah...besh wooo...siap ade tv ag tuh...tp ktrng ni, naek2 je bas, tros tdo.....seb baek mase kat tol skudai, azie tersedar...ape lg, agak la klm kabot melipat n mensangkot beg kat bahu neh...

then, mase da smp kat shell skudai, aku kol la bebudak neh soh dtg amek ktrng...tp ade yg xangkat, yg kat kota bharu, yg kete die abg die pinjam, yg kat jb mase tuh...hadoiii la kwn2 aku neh...bizi sngt la mereka neh....so, ktrng terpksa la naek teksi....dalm ati mmg pasrah la kalo uncle 2 letak harge mahal....tp mase smp 2, uncle 2 ckp rm6.20...aduhh...sunggowh terharu...hahaha tros jd xpnat dah....hihi then ktrng tros amek kete yani n g dinner kat iwan corner kat taman u smbil tngk AJL....

n 4de next steps....zzZZZzzZzz..!! *penat gle yg amat stelah 4ari bejaln tanpa henti


wif mama upie n cacha....budak yg bnyk mulot...mase mula2, agak la pemalu...then, pnat aku nk mlayan die...tp xpe, aku suke budak2...harharhar


mase lam train ke plaza rakyat...just berdiri 3-3..sian ktrng...sob3


azie la paling kental berdiri smp ke plaza rakyat coz aku n dayah dpt la jugk dudk jap b4 smp 2...hihihi


sbelom dapt tepat dudok...hihi


azie n dayah...azie ni mmg suke bwat muke2 plix ni....xder gaye mama langsong...ngeh3


wif my rewmate...tong samph 2 pon nk interprem...abaikn jer die...


3 of us...macm kure2 aku...nmpk pale jerk...huhu


dalm bas 2 tingkat aras bawah....

azie a.k.a mama upie


it's me ofkos....



p/s:nantikn trip ktrng ke singapore plax....kahkah



No comments:

Blog Widget by LinkWithin