[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-06-15

Sepetang Bersama Mu

seperti minggu2 yang sebelumnya, minggu lpas pon aku maseyh naek komuter dr sg. buloh ke shah alam...dan seperti biasa jugak, mase nk naek komuter mase kat KL Central, mesti kne berasak2 masok n aku dah mcm sardin kat dalam komuter 2....fuhh...everyweek cm tuh....pnat gak la ble kne berasak cm 2....tp aku bersyukur sngt2 sbb aku bole naek komuter stelah berjam2 delay.....ramai yg terpakse tunggu tren yg sterusnye.....sian diorng....tp apakan dayaku....

ha, untuk kali ni, aku menompang umah spupu aku kat bandar saujana putra.....sbb dekat ngan usj....nk jumpe ngan dia....dah dekat 4minggu aku x jumpa dia sejak meninggal kn Utm.....dan akhirnya, sgala ape yang d rancangkn menjadi kenyataan...hoho....ari sabtu bersamaan 13.06.2009, dia datng jempot aku kat wisma CNI kat USJ 21.....ktrng janji kul 11, tp spupu aku plax ade hal.....sbb 2 la aku gtaw die soh amek aku kat usj 21....mase die samp, dah dekat kul 1 ptg.....

popcorn, kfc fiery crunch dan tiket wayang

memula, ktrng plan nk g mid valley....tp kerana da lambat n jalan plax jam, ktrng pon g je sunway piramid.....mase ktnrng smp kat sunway piramid, banyk parking da full....so, terpkse la parking kat atas skalix yang xder bumbung 2.....lpas 2, ktrng tros g bli tiket wayang...dan buat pertama kalinye aku tngk 2 crite skaligus...hoho....The last Vampire dan Drag Me To Hell....oleh krane awal lg untuk cite pertame tuh, ktnrg g mkn dlu....n akhirnye tercapai gak hasrat aku nk makn kfc fiery crunch.....afte mkn kfc 2, aku rase xder la pedas sngt....x ckup membakar mcm iklan dlm tv tuh...hoho

afte da slesai sgale hal, ktrng gerak masok panggong....seb baek baru iklan....sbb ktng masok lambt 10min....mase dalm panggong 2, aku rase yang duduk couple seat 2, hanye kami berdua je yg same jantina.....hehe....saje mengade nk dok kat atas skalix, baru besh tngk cite....xder la nk kne mendongak ke atas...hehe

aku a.k.a smiling gurlz

dalam kul 4.15, abes la cite BLOOD-The Last Vampire tu....cite die bole tahan....cite perang2....x banyk yang suspen....actually aku nk tngk sangt cite ni coz aku maseyh teringat2 kat cite Twilight...hoho x sabao nk tngu 20.11.2009....nk tngk cite Twilight-New Moon....hehe

sempat la kami merayau2 n buat ape yang patowt....huhu kali ni kami masok panggong lewat 5min.....sempat la tngk intro Transformer....kua minggu depan....mcm nk kne g tngk jer....hehe key...stelah 10min kot, bermula lah cite Drag Me To Hell....besh cite ni...bnyk suspen....smp aku menjerit2...wahaha kalo aku da jerit 2, paham2 je la yerk cm ne....hihihi ending cite ni xder la happy ending tp bagi aku, sesuai la ngan tajuk die.....Drag Me To HELL.....

aku dan dia a.k.a sare

dah slesai tngk cite, kami pon meneruskn perjalanan berjalan2 dalm sunway piramid 2....g bli barg2 cket kat jusco...then, kami pon berangkat pulang....dia anta aku kat Petronas yang ade kfc Drive Through.....aku tunggu spupu aku kat citu......mase nk kua sunway piramid 2, aku da kol bnyk kali spupu aku.....'kol tak angkat, msg tak balas'....(ungkapan yg xmungkin aku lupakan...)....pas2 dia gtaw aku soh aku try kol fon dia....


then bila aku try, aku denga dering tp fon aku x bunyik pon.....tetiba aku tringat bil fon aku yang dah overlimit.....tp aku dah bayar ikot Maybank2u ari khamis lpas.....tetiba, die gtaw aku kalo bayar ikot maybank2u, 3 ari bekerja baru die settlekn....haish....aku dah mule glabah dah....seb baek dia still ade ngan aku...dah la petronas 2 xder public phone.....mmg cuak gle aku....tp mase 2, aku rase bersalah sesngt kat die coz baba die soh balik awal, jadi lanbt sbb aku....

then, aku pkai phone die, kol spupu aku......tp still x angkat...aku msg pon x bals....perasaan aku pon dah bercampor dah mase 2....time aku terdesak nih la maxis nk block fon aku...arghhh....agk la tensen.....tp aku cube sedaya upaya untuk x kelam kabot.....n stelah 5mint kot, spupu aku msg....ckp dalam stengah jam lg die smp....Alhamdulillah die reply gak msg aku....



aku pon soh la dia balik sbb da lame tman kn aku kat petronas 2....mase nk salam2 2, aku terckp sumthing yg membuatkn aku malu sesngt sbb ape yang aku ckp 2, amat la terang, jelas dan nyata.....untuk cover malu 2, aku pon gelak...wahaha pas2 dia berlalu pergi, aku masok kfc 2 untuk menunggu spupu aku....

bile bosan dok kat kfc 2 tanpe buat pape, aku pon g kat kedai petronas plax.....aku serf tenet jap....rm2 per jam...tp x smp sejam pon aku maen, spupu aku smp.....dengan slambernye die dtg menjentik idong aku time aku khusyuk bermaen intenet 2.....pas2 aku tros log out facebook n ikot die g kat kete...kami pown berangkat pulang.....


p/s:kalo nk bayar bill tepon ikot maybank2u, jangn bayr ari kames yer...hoho


No comments:

Blog Widget by LinkWithin