[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-06-08

Bekerja sambil belajar


Ari ni, masok minggu ke-4 aku kat Mass Tech Scape ni...kat company ni aku banyk blaja benda baru espacially software yang d gunakan untuk buat 3d modelling....kat utm aku pakai rhino 3.0, autoCAD dan 3ds max....tp kat company ni aku pakai Mechanical desktop....actully x banyk pon beza dengan rhino dan autoCAD...comman die lebey kurang je...so, aku xder maslah sangt la nk buat modelling....sbelom 2, company yang aku practical ni sbenarnye buat playground, loose items, independent set, challenge rope, outdoor gym, reflexology station, futsal court dan skatepark.
minggu ke 2 aku kat ciniey, yan(designer) soh aku buat design untuk Majlis Daerah Jempol...alhamdulillah akhirnya design aku 2 d approve oleh yan n pn. sally(bos aku)....walaopon mula2 tu aku agk terkedek2 la nk mencarik name2 set playground 2.....hehe slaen buat design playground, aku gak buat company profil guna software InDesign....InDesign ni plax lebey kurang Illustrator je dan aku rase, Ai lg besh kot....hehe

skarang ni, aku baru balik dari bandar sungai buloh...beli barng untuk buat model integrated set...aku rase macam aku berada kat utm jer skunk...maseyh buat apa yag aku blaja kat utm...syukur alhamdulillah aku maeyh ingat sume apa yang tlah aku blaja dan aplikasi kat MassTech ni...hoho


p/s:jom buat model!!!...ingtkn aku xkn mengotorkn tangn ku dengan putty lg, tp apakn daya ku...wahaha

No comments:

Blog Widget by LinkWithin