[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-06-10

Besh ke tak??

smalam ketika aku sedang enak tngk cinta gila, aku dpt kol dr nombr yg xder lam list aku...aku xdenga sngt die ckp ape sbb bising sngt....geram gak mula2 tp aku cube la denga betol2...tibe2 aku denga die sebot Prof.Yahya....aku pon tringat la yang Prof. Yahya bin ramli.....bakal penyelia dr utm yang akn mlawat tempat aku praktikal....pas2 aku aku da x denga die ckp ape....n last aku denga die ckp...

die: sy junior akak....

dalam ati:xkn la junior aku x knal aku...hoho

pas2 talian putus..aku pon x tahu la die letak or terputus...tp xpe la....line pon x clear sngt....

beberapa minit kmudian, aku dpt 1 panggilan lg, dr no yg laen plax....kali ni, line clear sngt n aku dpt denga dengn jelas sore org d talian sbelah sane....die perkenalkn diri sbg. Yahya Bin Ramli....prof. ckp kat aku, butiran aku x lengkap, so, kne la carik nombr fon aku....die mintak no aku dr Zulhimi.....n zulhilmi mintak nombr aku dr najmi....ble die sebot name njmi, baru aku prasan yang 2 sume junior2 aku...tp aku try mengingat sape la zulhilmi 2, junior aku yg mane.....hoho

Prof Yahya ckp kat aku die nk ubah tarikh dtg ke company praktikal aku ke ari jumaat ni, 12 June 2009...1 june lepas, En.shahrom yg merangkap penyelia aku kat company ni a.k.a bos aku gak, bagi aku fax dr utm ckp Prof. Yahya bin ramli akan dtg menyelia aku kat MassTech ni pada 17hb June 2009 kul 10.00pg.....

tp aku x keysah lgpn kesian kat die sbb ade lebih kurang 6 orng student die kne g mlawat n sume 2 dak2 kos aku....antaranye aku, farhan, najmi, zulhilmi, soon lam sam n bino.....slepas slesai becakp ngan prof. yahya, aku dpt msg yg kol aku 2...

die:fiq ker??

aku:a ah...sape 2??

die:emy la...aku x tahu name penoh ko...

dalam ati: sore laki, tp pompuan....sape yer?tetibe aku tringat vclip mase iDniTe'07...'halijah anak pksalleh'......

aku:oh, ko ker??halijah anak pak salleh.....Zulhilmi 2 ko rupenye....hehe


p/s:jom mengisi buku log....ari jumaat ni Prof.yahya nk dtg!!!!


No comments:

Blog Widget by LinkWithin