[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2011-02-02

Hepi Chinese New Year..!!

ini adalah kad ucapan dari sumber inchik google. thanks darl.


esok adalah ari kames. bersamaan 3 Feb 2011. so, esok jugak lah merupakan ari raye cine. even raye cine, org mlayu pon mmg tak kalah lah nak balik beraya. sbg contoh nya, tadi petg aku sesaje nak bejalan ke kota bharu. tapi jalan nyer jem kemaen. veri de dasat. mcm cuti raya puasa or raya korban pulak aku rase.

at last, aku patah balik. just pegi rpund2 kat pantai irama je la. mmg padat dan mampat lah org membanjiri pantai irama ptg td. mmg sesak gile jalan nk masok pantai irama 2 even air tengah pasang. ombak dah nk macam tsunami pon, maseyh ade jugak insan2 yg duduk kat tepi pantai 2. last2 terjerit2 ala gedik2 sebab kaen baju basah.

ape punye samdol la. dah tahu air 2 dah hentam tembok smp melimpah limpah, yang pegi tayang body kat tepi 2, sape suruh. aduh. macm2 ragam la diorng kat pantai 2. kalo yg remaja2, mmg tak payah ckp la. gaya chentan chintun diorang, mcm nk buat movie kat pantai aje lagak nyer.

dalam family aku, abg aku yg 2nd jer yang balik. abg sulong tak balik coz die nk simpan cuti nk balik nati akak aku kawen bulan depan. campor ngan kazen2 n anak2 nyer, agak meriah lah jugk kawasan umah nih even ramai tak dapat balik. alasan, sbb nak balik bulan 3 nati. takpa lah. janji bulan 3 nati, sume balik awal. bole tolong3. yelah, aku ni kan ade 4 bradek jer. campor akak ipar sorng n anak sdare umor 3 taun sorng. tapi yang budak cenonet 2, tak yah kire lah. bukan bole membantu pon. hihihi

okeyh lah, banyk pulak membebel. sebenanyer, nak wish epy Chinese New Year to ols yg berbangsa cina tuh la yer. kepada sesape yang balik kampong 2, hati2 d jalan raya. tingkatkan prestasi n kurangkan kontroversi. zazzzzzsss!!


p/s:tetibe terdengar bunyi mercun yang amat hebat untuk membingit kan tlinge aku. aduh.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin