[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2011-02-08

Ada Apa Dengan Milo?


selamat malam kepada pejalan-pejalan belog. okeh mlm ni mcm tak dak benda kot nk story. just chit-chat kosong. sape agak2nye kat sini suke milo? tak kira lah milo yang cam mana pon. asal kan milo. aku ni mmg lah gila gila gila milo. tp dulu lah. mase kicik-kicik dlu.

nak d jadikan cerita, sampaikan mama aku TERpaksa mensorok kan tin milo dalam almari kabinet dapor yang tinggi sesangt lah tinggi even kalo aku ambek kusi nk panjat pon, nescaya aku mmg lah tak tercapai d tangan pendekku ketika itu. skarang dah panjang tau tangan aku. ah tak kisah la panjang ke pendek tangan aku asalkan bukan 'panjang tangan'. alhamdulillah lah aku tak 'panjang tangan'. ameen~

huish gini lah die, sbenanye kan nk cite pasal M.I.L.O - Minum Milo Anda Jadi Sehat Dan Kuat. dah lame kot aku tak minom milo anda itu. yang 3 in 1 lah maksdnya. sejak dah tidak menjadi pelajar, segala mak nenek 3 in 1 aku dah tak minom. sbb papa aku lebeh suka beli yang bole d bancoh pakai susu lemak berkrim d sukai ramai tuh. al-maklom lah, air yg aku buat mmg tidak SYAK lagi kesedapan nya. haha perasan!

okey la, sebenar benar yang teramat benarnya, aku nak promot milo jer. sesape yg nk diet mati tak mo makan nasik tuh, bole lah ganti ngan milo. sbb die bole jadi kenyang. tapi jangan d ratah pulak. nati jadi lemak berkrim pulak. hihi

jom tengok M.I.L.O kontest ini ya. sangat menarik tertarik untuk d join beramai-ramai. menikam kalbu sunggoh kontes die nih. sebelom 2, tengok gamba die nih dlu. tiada lama, tiada baru.




okeyh segala contest minom milo anda jadi sehat dan kuat nih adalah ihsan dari laman sosial yang di link kan ke twitter, facebook, nuffnag dan bermacam2 lagi networking. oleh itu, jom lah kita beramai- ramai berwitter d samping berfacebook dan berblogging. dan sign up lah anda ke Churp Churp!. macam Nyum Nyum je bunyi dia.



No comments:

Blog Widget by LinkWithin