[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2011-02-08

Churp Churp

apakah itu Churp Churp! ?? apa ni? apa ni?
aduish tak paham! tak paham!

adakah kita nk kne buat iklan dalam belog kita? oh tetbe tringatkan emel pasal kempen churp churp 2. bahagia je aku abaikan bendalah 2 sume. tahu buat akaun je dlu. tapi tak penah la pulak explore bendalah apakah churp churp ini.

aduh, ketinggalan sungguh kurasa di saat ini. patot la mcm banyk je kempen2 promosi. tapi yerlah, mane sempat aku nk layan bendalah ni. mayb sebb skunk ni dah bizi secara menggila bila minggu depan akan bermula lah majlis gilang gemilang dirumah ku. *wahh gemilang lah sngt kao.

okeyh lah, nati bebila free, aku nk coba la mempromosi kan churp churp punyer kempen ni. macam menarik. tap mlas nk menaip. haha alasan bila dah malas.

tapi yang menggeramkan, nape la aku punyer coman dalam mencantikkan belog ni sume tak ley pakai? aduish tensen tol la. nk buat tulisan kaler2 pon tak ley? apekah masalah aku punyer belog ni? tak sehat nape pulak die ni? ade sesape bole tolong tak? ade tak? tolong la! please.!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin