[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-06-06

Permata Hati Nisaq


okeh...skunk neh da pon bulan nam or June or 6..so, dah agak lame la aku x melakukn kerjer menghapdet belog ni yer....bukan takat nk hapdet, bukak pc pon mcm mls jer....yer la kalo tyme2 cuti cam ni, mmg aku akn akn membeli novel secare borong yer..so, ble dah stat bace mcm xbole nk bwat keje laen...kerje laen 2, mcm mengadap pc la sbb kalo dah bukak pc, mmg la xsah kalo x berjam2..

so, skunk ni aku cite pasal member aku yg kat utm suatu ketika dolu 2....die lah yg terawal kawen antara ktrng....kirenyer dah 2 taun rasenyer die kawen....n mase ktrng nk final ari 2, die terbesalin lah...tp seb baek lecturer aku 2 baek...so, bg la chance kat die anta brng2 projek lambt cket.....n dengarnyer, lecturer aku 2 bg lepas la.....tahniah buat dia n sume kengkawn aku yg laen sbb berjaya memprabihkn stadi...pd yg blom abes 2, berusha lagi yer..!!

oke, berbalik pd kwn aku 2, name die kharunnisa mohammad.....die dpt baby gurl yer...name die, khayla arissa bt Azmi....wahhh kemaen lg yer name anak kao...hoho n kpd kengkawn seUniversiti 2, ni la anak kawn kite a.k.a Nisaq......


ini die Khayla Arissa Bt. Azmi...nmpk mcm ikot muka Ami...


dis another one...



No comments:

Blog Widget by LinkWithin