[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-06-07

Kesayangan Kami

okeh...ekceli da lame nk hapdet citer neh...pasal my beloved niece yg bbalik kampong awal bulan 5 ari tuh.....mase 2, abg aku yg sulong g skudai amek aku after abes aku punyer final presntation 29 april lepas...ma, pa n akak aku just g mersing jer...tnggu aku kat c tu...eh2...bukan mereka tunggu la...aku yg tunggu mereka....so, aku tdo la kat mersing slama 2mlm n family aku yg laen, stay smalman jer....after dat, abg aku berserta isteri n ank die, ikot kami balik umah....dah lame tuh x balik...


dis is Amirah Husna Bt kamarul Hafizi Bin kamaruddin Bin Mohd Noor Bin Mohd Amin


Mirah....Mirah...Ierah..


Mata Boolat..


maen2 air...kepunyaan ibunyer stelah abes air ucu d celop dengn jarinyer...sian ucu taw ierah...


pandai die pgang straw...siap lontik beb jari tuh...!!


puting kat mulot mmg x lepas...hai anak sdaraku...nati besa, dah tersedia lagu untuk mu...


dengan ucu lam kete tok pa nk 'berderat'...


maen gurao2 ngan tok pa yer..


agak lame anak sdare aku kat umah yer...dalam 5 ari jugak la....yg menambahkn ke Besh-an nyer ialah...amirah ni mcm dah biase ngan kitrng...die dah x takot2 dah...kalo ucu n cik die nk ajk g jalan2, die akn tros bangun even die ngah 'yak'...haha


tok pa mmg suke mlayan bebudak...tambh2 cucu sndrik..


tok pa lagi..


mmuuaah tok pa yer...


lagi tok pa...


again...n again...


wif tok ma...


ngan atok die pon oke gak...kalo g mane2, mesti nk naek kete atok die....tp kete ayah die kne ade kat balakng la....nati die carik.....n ole krana pa aku punyer seat 2 d perbuat dr kulit, so bile kne panas, die mmg panas la kn...hihi n bile aku letak amirah lam kete, tros die kate...'HOT'....wah pandai yer kamoo...


depan pintu masok Mydin~


ini lah die Horse yg d jeritkan ole amirah itu...


n kalo ternmpk kuda maenan yang kne masok kn dwet 2, die akn tros menjerit secara otometiknyer dengn volume maksima...HORSSEEEEEE.!!!.....n sbb die jerit 2 la, pa aku mcm x ley nk lena tdo sbb asek tringt kat cucu die....n amirah ni mmg minat sngt tngk lembu...ha, ini penangan atok sdare die merangkat makcik aku yg menternak lembu la....dr budak 2 kecik, asek pegi bawak tngk lembu aje....smp besa pon amirah still ingt...kuat betol ingtn dia yer....hoho


bersama ibu dan ayah....


No comments:

Blog Widget by LinkWithin