[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-07-01

Sedang Merindu

Dah lame rasenye aku x balik umah....last skalix mase nenek sbelah mama meninggal bulan mac ari 2.....2pown balik 2 ari jerk....xsempat nk menyembang lame2 ngan akak aku.....ntah la, mase aku menaip ni, rase ghindu sesngt kat dia....teramat rindu....mcm nk nanges pon ade....tp terpakse d tahan la sbb aku kat opis....hoho

2 minggu lpas, mama n papa aku dtg key el, so terubat la cket rindu kat diorng....skunk ni siyes aku ngah menghitung ari jer nk balik umah....ade dalam 17ari je lg aku nk balik umah(sabar ye fiQ..masenye akn tiba)....tp nati balik, akak aku dah posting ke kota bharu, so mase nk lepak ngan aku pon dah kurang la nati...sob3...xper la...

hope dalam mase sminggu 2, bole la mengurang kn rasa rindu d hati....kepada kakak ku yg sorang 2, get ready key....hihi


p/s:kak, aku merinduimu!!!!


No comments:

Blog Widget by LinkWithin