[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2011-01-31

Part-By-Part

.........Continues........


punyer lah lame aku dok nunggu gambo nih kua. dah bnyk kali kot tenet ni dissconnect. geram pulak rasa hati ini. huh! td aku ingt mcm laen ari nk update gambo umah yg dah naeik rangka2 die. tp td mase dok menggodek2 gambo lam folder akak aku, terjumpe lah gambo ni. gambo ni mmg di ambek sbb nk eksen kat aku mase aku keje kat key el dlu. ye lah bukan aku bole salu balik nengok rumah. idok?


ni part dari pintu rumah yg dah lame siap renovate. yg baru dah jd lama nk menunggu yg baru.


ini ruang tetamu. ting tengah tu nati, akan ade 1 lg ruang kecik depan pintu2 bilik itu.


so skarang mmg aku update ngan mate sndrik lah tahap pemprosessan rumah aku nih. mmg Tip-top. dam macam cite manantu tip-top 2mlm lepas je kn? apa-apa ajalah. skarang nk letak gambar2 dalaman yang dah berpart-part tu.


ini bilik abg sulong aku.


ini adalah bilik Tengku Permaisuri Hati Beta.


ini bilik abang kedua. adik kepada abang sulong. abg kepada kakak ku.


ini bilik bakal pengantin. rumah kene siap sbb nk buat majlis tuan bilik ini.


ini pulak apa? apa ni? cuba teka kalo tuan bijak laksana.


ini dari arah luar rumah yang menempatkan bilik2 tadi.


ini kat baranda ya. bumbung nya tengah di pasang kayu kayan.


Tadaaa. dah siap dah rumah pa n ma saya. nampk tak meja 2?dimeja itu lah hasil masakan ku d persembah kan. eceh mcm masak gempaq2 aja.


p/s:mengantuk aih mate d kala jam dah pon pukol 5am. tak yah tdolah.


1 comment:

Anonymous said...

Tоo οften we think ωe should be able to juѕt go back
to nоrmal as quicklу as possible. Geneгatiοn of men to sеek help.
You cаn participate in ρagan ωеdԁіng vows, ωe are immune to the
idea of infidelity.
Here is my web-site ; The Consignment Shop

Blog Widget by LinkWithin