[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2011-01-17

Graduasi~onLy Me


ha, ni lah gamba 1st yang d ambik tyme konvo aku yang ade aku sorng2 terpacak kat atas bukit 2.


ini adalah sambungan gambo2 konvo aku yang walaopon org kate dah basi, tp aku tetap nk update jugak. suka ati lah kan. dah blog aku. asalkan aku tak tulis jahat2 pasal org dan tak mengaibkan orng dah la. aih mcm segmen khidmat nasehat bersama dr fadzilah kam apa, kam apa? kamsah. BUKAN. kam-2-me.

di sini d nyatakan gamba aku SAHAJA. so, mmg takdak gambo orag laen. tak dok telek2 tok carik2 dalam entry nih. mmg tak jumpe punye. cayalah. so tak dak la ayat 'asek muke die aje' dalam segmen kali ni ya. sbb gambao manusia2 laen yang terlibat dalam majlis konvo utm ni, dah pon aku tayang pada entry2 sbelom nye. tengk2, aku lebehkan korunk taw. entry aku, last2 pon takpa. kasi can (bukan can=bole, bukan baca dengan nada dering 'ken' taw) kat korang.

layan je lah gambo ni. aku ni mmg salu cakap tak dak idea nk menaip, once dah taip, mmg berjela2 panjang nyer mcm kaen ele kat saleem Aziz. yela2 kalo taknak kat saleem Aziz pon tak pa, kat jakel pon bole. ha, kamdar pon bole. asalkan yg jual kaen ela tu. suma bole. bukan pakai jari pon boleh. hargh! dah la merepek meraban oii. jom layan!


ni muka dah penat. kuciwa sbenanyer. sbb tak dapt nk ambek gambo beramai2 ngan bebudak kesayangan. penat tunggu diorng. sume tengah bergumbira bersama kuarga. barangkali. tak pa lah, ada jodoh, kita jumpa lagi. dah mcm salam perpisahan pulak ayat.


ini kat otel yg aku tinggal 2. n ni lah tempatnye yang club kos aku salu buat dinner tahunan. salu dtng mlm. so, mcm laen ckety rupa die.


ini pulak aksi terbang mcm 'terbang lah burung terbang, terbang lah tinggi2, adik dengan abang....blablabla..'


ini pon maseyh d pulai spring. chantek pemandangan kat situ. tp mcm tak sempat nk berphotoshoot banyk2. sbb terkejaran nk balik key el dah.


ini pon sambungan terbang la burung terbang td. banyk kali tuh nk kne lompat. lengoh kaki kai. seb baek tak terpeleot. high heel 3inch youu. seb baek i dah terer lompat katak lompat ngan high heel pat inchi. he3


ini pintu gerbang die. chantek. mendamaikan. berhutan yang tak berhantu. oiih apa hantu2 nih. shuut! *tros zip mulot


pintu gerbang utm pulak. ni baru siap ni. kiranya tak smp 2 taun la. ktrng ni antara yng terawal la bole guna pintu gerbang ni. wah kau, guna tuh. mcm buleh pakai2 sewa2 aja.


ini dari atas yang gambar kat atas ni. td bawah, ni atas.


okeyh, kita ke tasek utm pulak. ini lah jalan die.


kita berenti rehat jap. jaoh tu nk sampai tasek.


okeyh, temenung jap. bila lah putera raja nk dtg pinang aku nih.


kacau aja org nk brangan. okeyh, kita bergambar dlu.


at last. sampai jugak tasek. banyk tuh cabaran die. kat tasek ni, bnyk kenangnan taw. mase 2st year, aku suke jalan2 kat tasek ni ptg2. bagi makan ikan. roti expired. tp tak tau lah idop lg ke tak ikan yg mkn roti tu.tak sempt pulak nk cam ikan yg mkn roti 2. ha, mase last2 kat sini pon salu gak dtg sini. pon bg ikan makn. pagi pulak 2. yer lah ade 2 raksaksa jahat telah memaksa aku bgun pagi2 sbb nk bg ikan mkn. lantas aku terus memusuhi ikan sejak ari tersebot. tapi ari 2 je jd musoh ikan. he3

No comments:

Blog Widget by LinkWithin