[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-07-01

List Rambang

dah lame rasenyer aku tak mengaktifkn diri membelog...tak tahu la nape mcm mals sngt nk bukak pc lame2....kalo bukak pon just nk tngk emel takot2 la ade dpt offer job kn....tp agak la hampa blaka bile bukak emel tersebot a few month ago lah...n skunk ni aku mcm trase nk menaip...n d gagahkn jugak la jari jemariku ini....nk tulih pasal ape 2, mmg aku tak tahu pon lg ni....

anggap aje sekadar bualan kosong d pagi hari...n hari ini dah masok 1st july...bersamaan ari kames....n tibenyer pg nati, bnyk bende yg aku nk bwat ekceli....nk kne settle sbelom ari jumaat menjelma....haruskah aku stay up ini mlm??tp nmpknyer, mcm itulah....slagi tak settle, atini mcm tak tenang pulak....

aku nk bwat ape eh??hemm 1st, aku nk kne kemas barang2 aku mcm aku mula2 masok U dlu...dah bnyk dah aku beli ptg smlm....n terpakse kebas dwet cik doktor lg...sian die...beratos gak abes bwat soping smlm...aku pon slamber ajer ambek ape ajer...dah die yg soh ambek aje...hehe

then, aku nk ngemas umah....yerlah, umah aku akn d adakn rombakan secare besar besaran pada tarikh yg belom d cnfirmkn lg....tp ole sbb aku dah nk tinggal umah, so aku kne lah tlng kmas sedaya mungkin...nati sian pulak kat ma n pa aku....dah la bnyk barng2 yg nk kne pindah tempat sbelom rombakan tersebot....ble d pk2kn balik, x sabao pulak nk tengk rumah aku d rombaksecara besar besaran...huhu xpe2 nati aku soh cik dokter ambekkn gambar sblom n slepas....

after dat, setibenyer pg dalm kol 8pg gitu, aku nk kne g bank...bukak akaun ASB n bwat kad ATM 4 cimb n bsn...skunk ni, aku just ade kad maybank jer....lgpon, aku ni suke sngt kumpol kad...smp purse aku koyak sbb aku sumbat kad bnyk2...hihi

okeh then, aku nk bwat ape lg yer??ermm xder dah kot...cume bab mengemas 2 mengambil mase yg lame n memerlukan ketahanan fizikal yer sbb bukan ngemas secara biasae2 or secara harian...tp mengemas mcm nk pindah rumah...ha, kire mmg pindah rumah la....

ha, takat ni dlu lah episod merambang n membuat list nih...kalo tengk balik list nyer, xder lah bnyk...tp nk menyiapknnyer, mmg lah membilang jam...hoho


No comments:

Blog Widget by LinkWithin