[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-07-11

Holiday Tyme..!!


Pada 2hb ari tu, kami (pa, ma , kak, haikal n aku) tlah ke penang...hajat ke penang sbenarnyer laen, tp ble dah smp kat sane, jadi laen pulak...tp tak pe lah..dah naseb badan kn??...ermm haikal ikot skali sbb die ckp nk mandi kolam..untuk pengetahuan ramai, haikal neh darjah 2...yer lah, dah name pon budak...so mmg xdpt d pisahkn dengan air..even umah aku 2 mmg dekat aje ngan pantai iaitu pantai irama...tp menten suke main air...

so, nk d jdkn crite, b4 trip g penang 2hb ni, aku dah g sminggu b4 tu...mase 2 ktrng bermlm kat sri malysia n ade kolam yg dudok betol2 depan bilik ktrng....mlm 2, kol la cik da (umi haikal) n ma gtaw la aku nk maen kolam mlm 2...cik da ckp, haikal mrajok sbb xajk die g skali...ekceli mase 2 weekdays....so, xley lah ajk die sbb die skola...n pd pg esk nyer, die mengamuk sakan n antar sms kat aku yg berbaur kejelesan..

"selamat berjumpe taik lembu"

aduhh haikal...mmg lah budak2 kamoo nih yer...tergelak jugk aku bace msg 2...tp sian jugk kat die...n ma aku pon cadang la nk ajk die kalo g penang lg laenkali....tp malangnyer, mase ktrng g 2, sri malaysia full booked...so, kne la carik otel laen...ktrng pon g reg kat b-suite...tp otel 2 xder kolam plus breakfast...punyer lah canggih kalo d tengk otel 2....tp xder bendalah yg agk biase ade d otel2 yg xbrape canggih 2...so, agk lh frust...

haikal siap nanges2 lagi taw...sian die...yg tak tahan 2, siap ckp...

"sia2 aje haikal dtg sini.."sob3

sayu hatiku denga die berkate sedemikian...tp my mom pujuk die baek...n after terpujuk, baru lah die kembali aktif...hehe dah name budak2...mlm 2, ktrng g jusco....aku tengok akak aku mcm "darat (mcm jakun lah)" gle...kahkahkah sian die...after berjaln2 keliling jusco 2, dpt lah habuan die...iaitu handbag....die bli kat ma aku satu...

esk nyer, tak de la ape yg menarik sbb penat mencarik2 sesuatu yg tak pasti yg membawa kepda keputusn, balik umah....tp tak pe...rezeki ade d mane2....kita perlu berusaha keras!!...ecehh...hahaha okeh, gambar ke panang akn d upload...biarpon tak brape nk banyk n menarik...hoho

on de way..d atas jambatan~


ini adalah budak darjah 2...muka cemberut sbb xdpt mandi kolam...


depan kdai mamak~


bergambar ngan pasukan gajah...


this time for africa~


hp aku asek menjadi mangsa beliao...men game aje die yer~


view dr B-suite...comel je roundabout 2...


sbelom meninggalkn b-suite, kite bergambar dolu!!


dekat lobby menunggu ma pa...


dengan budak nakal n banyk mulut itu...tp kami sayang die...ngeee~



No comments:

Blog Widget by LinkWithin