[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-03-07

Dugaan yang Datang..!!

mase on da way nk shah alam ari jumaat 5/3/10 bas yg aku naek, rosak mase kat highway....mase 2 dalam 50km after machap.....siyes gelap gle mase 2...aku hamper xbleh nk bernafas mase bas tetbe brenti n dengar uncle 2 cakap pintu bas xley nk bukak....tetbe terlayar kembali ape yg dah jd kat aku kebelakangn ni.....dugaan datang tanpa henti nk uji kesabarn aku....

sungguh banyak dugaan nk abeskn final year ni...aku harus kuat untuk hadapi sume ini....mase bas rosak, hamper 3jam nk tnggu bas laen dtg amek ktrng....n bas tersebot kebnykn nyer pegi kuala lumpur.....aduuhhh dalam ati, teramat la takot sbb aku buknnyer biase jalan2 sane....so, kne pandai2 la jage diri....wakaopon takot, kne la bwat2 brani...jngn sesekali tunjukkn kelemahan kite yer....


ini lah gelagat para penumpang semasa menunggu bas d tarik n tunggu bas laen datang untuk tumpangkn ktrng....aduuhh boring gle....


bole pulak die gelak2 yer...xperla...asalkn die bahagia...


ini la keadaan mase truck ni nk tarik bas...bahagian depan bas 2 tlah d bukak untuk d tarik...ktrng just memerhati tanpe bersuara.....lame gle nk tunggu truck ni samp....


so, after smp pudu, ktrng skali lg tuka bas untuk ke shah alam...kat shah alam 2, kazen aku dah pon ade menanti....kesian plax kat diorng sbb terpakse tunggu aku...huhu mase 2 dah dekat pkol 2pg....mate pon dah xbrape nk blah bukak...hoho ku memohon supaya d kuatkn hati untuk menghadapi dugaan yang mendatang....ameen~


No comments:

Blog Widget by LinkWithin