[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-03-10

Berjaga Malam

okeh....skarang merupakan saat2 genting untuk mensiapkn projek2 yg agak terbengkalai itu especially iD lah...manakal psm pule sedang d baek pulehkn statuskn kepada relek2 saja, means xder la nk kne rushing2 nati nk jilid...tp xder la smp tahap dah nk jilid....maseyh d tahap nk mentulis draff 2...19hb mac ni dah nk kne submit draff 2....alhamdulillah la tinggal nk mengarang ayat2 chenta jerk...

d saat2 diri dah mcm terbengkalai ni, ofkos la stiap ari kne stay up bwat kije...tido pon 2, 3 jam jer sari.....fikiran pon agak kusut mempikirkn mane nk kne bwat dulu....yerlah, kalo dah bnyk sangt kije yg blom settle 2, mmg mcm 2....

persoalannyer d sini, mcm mane kah nk membwat diri kite bole tahan smp 24jam bwat kije mcm robot, mungkin??....how2??keyh bagi diriku lah, aku just bole bertahan x tido if aku minom nescaffe regular nestle 3 in 1 sebanyk 2peket d bancoh ngan air panas separowh gelas....bau die, perghh...mmg masyuk gler....bile dah minom, aku mampu x tdo selama 1ari lame nye...xder la hebat, tp berjaya la jugak aku bertahn d kala keterdesakn melanda nih...

aku ni, mmg da kalis ngan mende laen...mmg x jd, even nescaffe pon, nk kne nescafe terbitan nestle yg regular punyer 3 in 1 tuh....yg laen, mmg OUT....minom bnyk mane pon, aku still bole tido dengan bahagia nyer.....

tp nowdays, pale asek berdenyutan saje....yerlah, dah bnyk ambek caffeine...mmg la mcm nk pecah rase kepala nye....so, sesape yg ade tips untuk tak tidor mlm secara sihat, sile gtaw yer....tp kalo nk soh tido, sbg tip, baek xyah la...sbb skunk ni mmg nk kne bwat kije 24jam....


p/s:ini edisi aku yg mintak tips..!!


1 comment:

syuk said...

ku da cdgn..
ko gne sabun tahan ngantuk..ahaha

Blog Widget by LinkWithin