[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2009-09-01

Be Mine Plis!!

hari ni da pown masok bulan september...lagi 14 ari aku nak umah....yeaayyy!! mmg besh gle....tambh2 ble akak aku kol td ckp abg aku nk blanje berbuka kat new horizon garden...wahhh besh gler...makin2 la x sabao nk balik.....hihihi

tp masalh skunk neh...keje punye la belambak xsiap lg (padahal sem ni aku just amek iD n psm jer)....dengan psm yg nk kne g jupe dr.nasir ari rabu neh....id major n minor yg xkua konsep pon lg n nk kne tunjuk ari jumaat neh...hadoiii penin nye la pale aku dok pk keje yg x siap2 neh *dah aku x buat, mmg la x siap...wahaha

so, skunk ni mood malas melampau mmg tengah beraja la....even sume bahan2 da ade depn mate dah ni...tp punyer la mls gle nk menulis lam bku log neh.....tp kalo apdet blog, laju aje aku rase....hohoho


p/s:owh Mr.rajin!!!berdamping lah dengan ku.....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin