[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2011-11-24

Rapuhnya Engkau Incik Hati

hye. lame dah tak jenguk blog kesayangan ku neh. bukan tak dak mase tapi sbb malas sangt nak update. actually tak tahu nak update ape n macam dah lupa kot yang aku ade blog sbenanrnya. pejam celik pejam celik ghupa2nya dah almost 9 bulan aku bekerja kat tempat baru neh. dah nak branak dah tuh if pregnant la. hoho dalam masa 9 bulan bulan tu jugak, macam2 dah jadi. ada suka dan duka. ada pahit dan manis.

aih macam pelik je taip ayat2 macam nih la. dah macam tak tahu nak berblogging. macam baru semalam aku ade blog n tak tahu nak mula dari mana. haha.

Aku adalah seorang insan yang tiada hati. boleh d lukai oleh sesiapa sahaja. bole d sakiti bila bila masa sahaja. tidak perlu pedulikan perasaan aku walau sekelumit pon. aku yang tiada hati, bole memperkotak katikkan perasaan ku walau badai datang melanda. aku sentiasa tersenyum untuk orang sekeliling ku. aku berusaha untuk gembira walau aku berduka. aku sanggop ketepikan segala kepahitan kerana aku mahu mereka gembira.

aku tidak minta untuk d hargai apatah lagi d beri pujian. cukuplah sekadar tidak menyakitkan hati ini. aku hanya insan yang lemah. aku berusaha untuk kuat demi orang kesayangan ku. ya aku harus kuat dan tabah menjalani hidup ini. aku tidak mahu menunjukkan yang aku lemah.


|Yeah !! Malaysia Boleh!! *TIBA TIBA |


1 comment:

Anonymous said...

Sabarlah wahai hati

Blog Widget by LinkWithin