[PENGARANG]

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hye semua. Dulu dan kini semakin berbeza. Dulu adalah kenangan yang tidak mungkin ku lupakan.

2010-10-29

Disini Aku Berdiri..!!


saat-saat terakhir bergelar siswazah. menerima skroll dari pro-canselor


dah agak lame aku tak hapdate belog ni sbb sbelom ni aku inform yang aku akn hapdate secare berterusan akibat banyak gambao yang belom d interprame. oleh yang demikian, aku hapdate kn gmbao aku di pentas buat kesekian kalinya sebagai seorang graduan.

menerima skroll ijazah daripada pro canselor d dewan sultan iskandar. bersaksikan ibubapa graduan, sanak saudara, pensyarah2 dan tetamu2 kehormat. berdirinya aku di pentas pada hari tersebut (27 september 2010), melengkapkan harapan kedua mama n papa aku sebagai anak bongsu mereka.

aku sungguh teruja sbb abang2 dan kakaku jugak telah berjaya dengan ijazah mereka. n yang paling aku terharu, bile tengk pa n ma aku menanges lepas aku trima ijazah. sunggoh aku sebak melihat gambar tersebot yang sepat d rakam ole abang aku.

okeh, di sini aku hapdate gambar aku trima skroll n berjalan d pentas yg di pos ole warga kerja UTM dlu eh. gambao kenangan semasa majlis konvo kesyen akan d hapdate kemudian yer.


perjalanan terakhir di pentas. kontrol beb takot tersadung atas pentas tuh. hihi alhamdulillah smua nya lancar.


No comments:

Blog Widget by LinkWithin